
Битва позашляховиків: 2025 Toyota 4Runner TRD Off-Road проти Jeep Wrangler Unlimited 4xe
Toyota представила нове покоління 4Runner після 15 років без змін. Попередня модель залишалася популярною: у 2021 році навіть встановила рекорд продажів у США. Але конкуренція не дрімає – особливо з боку Jeep Wrangler, який теж має вірних шанувальників. Тож настав час перевірити, який з цих позашляховиків кращий.
Поїздка містом і трасою
На асфальті 4Runner виграє без шансів для Wrangler. Він комфортніший, тихіший, має сучасний салон, великий екран і економнішу витрату пального. Jeep залишається вірним своїм традиціям: знімні двері та дах – круто, але вітер і шум на швидкості не дають спокійно розмовляти телефоном. Однак у Wrangler 4xe є козир – гібридна установка потужністю 375 к.с., що робить його досить швидким.
Toyota теж пропонує гібридну версію, але у цьому тесті був варіант з 2.4-літровим турбомотором (278 к.с.), який, хоч і поступається у динаміці, працює плавно й ефективно.
Результати тестів
Wrangler 4xe розганяється до 100 км/год за 5,4 секунди, тоді як 4Runner – за 7,8 с. Але Jeep значно програє у гальмуванні: він зупиняється за 45,4 метра, а Toyota – за 38,7 метра.
На пересіченій місцевості 4Runner демонструє впевнену і комфортну їзду, тоді як Wrangler більше підстрибує і передає удари на пасажирів. Однак Jeep бере своє завдяки кращим кутам в’їзду, а його агресивні шини покращують зчеплення. Toyota має електронні режими допомоги на бездоріжжі, які справді працюють, а її пластиковий спойлер, хоч і виглядає як перешкода, не став серйозною проблемою.
Загалом, обидва позашляховики гідні суперники: 4Runner – це зручність і сучасні технології, а Wrangler – справжній класичний позашляховик з гібридною потужністю. Вибір залежить від того, що важливіше: комфорт чи традиційна “джипівська” ДНК.