Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Більше не використовуватимуть радянські стандарти будівництва доріг
29. 12. 2022

Більше не використовуватимуть радянські стандарти будівництва доріг

29. 12. 2022

З наступного року Україна не використовуватиме колишні (радянські) стандарти будівництва доріг.

Застарілі методи обрахунку в дорожній сфері відійдуть у минуле.

У листопаді в Україні ввели в дію нову методику ціноутворення дорожніх робіт, що включає в себе перехід від кошторисних норм, які використовували ще при Радянському Союзі. Відтепер вся методика переходить на міжнародно визнані світові стандарти.

Система CESMM (Civil Engineering Standard Methods of Measurement) розроблена інженерами з Британії та використовується вже понад 40 років 138 країнами світу.

Система стандартного методу вимірювання в цивільному будівництві є класифікатором видів будівельних робіт, які має виконати підрядник. Вартість, перелік та обсяг замовлення робіт чітко та однозначно визначені кодами.

Цю систему тепер зможуть використовувати проектувальники, підрядники та кошторисники України. Для учасників ринку створили довідник із кодами та розшифруванням робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг.

Система CESMM із українським перекладом дає змогу міжнародним учасникам зрозуміти український ринок та у майбутньому залучати міжнародні компанії із багатим та сучасним досвідом для відбудови нашої країни.

У січні 2023 року система стандартного методу вимірювання в цивільному будівництві з’явиться в українському перекладі на світовій мапі будівельників.

Нині етап перемовин із Інститутом цивільних інженерів Великобританії завершено, офіційна публікація для загального доступу останньої версії стандарту, перекладена фахівцями “ДерждорНДІ”.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...