Безпілотні «роботаксі» почали працювати у Пекіні
Наскільки безпечні дані таксі, скільки пасажирів можуть одночасно вміститися і яка вартість послуги.
Цього тижня Пекін схвалив свої перші автономні таксі для комерційного використання, доставивши десятки так званих “роботаксі” на вулиці китайської столиці, повідомляє Euronews.
Транспортні засоби можуть перевозити лише двох пасажирів одночасно. Співробітник таксомоторної компанії також сидить у передній частині машини на випадок, якщо знадобиться якесь раптове втручання, але машина їде сама.
Запуск є значним кроком вперед для амбіцій китайського технологічного гіганта Baidu та стартапу Pony.ai, яким було дано зелене світло на запуск автомобілів.
Але очікується, що пройдуть роки, перш ніж таксі працюватиме повністю без втручання людини через правила та вимоги безпеки.
Співзасновник Pony.ai Пен Цзюнь сказав, що ключем до розвитку галузі є «політика, технології та суспільне визнання».
За словами стартапу, підтримуваного Toyota, роботаксі Pony.ai вже здійснив понад 500 000 поїздок на ранніх етапах тестування.
Пасажири, які використовують автомобілі Baidu «Apollo Go», повинні завантажити додаток під назвою «Luobo kuaipao», і можуть викликати таксі в одному з 600 пунктів посадки та висадки.
Близько 67 таксі Baidu їздять дорогами Пекіна, їхня вартість становить трохи більше двох юанів (0,26 євро) за поїздку в 5,9 км.
Cтартап AutoX, що підтримується Alibaba, і гігант по виклику пасажирів DiDi Chuxing також запускають пілотні проекти роботакси в містах по всій країні.