Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Безпілотний потяг: Шотландія почала випробування
28. 12. 2021

Безпілотний потяг: Шотландія почала випробування

28. 12. 2021

Розпочато випробування першого безпілотного потяга, який було замовлено транспортною адміністрацією Strathclyde Partnership for Transport (SPT). Це один із 17 замовлених потягів у компанії Stadler. Випробування розпочали у метрополітені Глазго, що у Шотландії.

Етапи програми випробувань:

  1. самостійний рух потяга маршрутом “депо Брумлон – станція Гован”,
  2. евакуація потяга маневровим локомотивом (базується в депо),
  3. етап інтенсивних випробувань (заплановано на 2022 рік).

Потяги, які складаються із чотирьох вагонів, виготовляють у Альтенрайні, що у Швейцарії, на підприємстві Stadler. Вони розраховані на повністю автоматичний режим роботи.

Метро Глазго є одним із найстаріших у світі. Враховуючи його специфіку, вагони безпілотного потяга мають заокруглені перетини. Габарити: ширина – 2,34 метри, висота – 2,65 метри.

viprobuvannia_bezpilotnogo_potiaga

Потяг має довжину 36,24 метри. Його обладнано під 116 постійних та 12 відкидних місць для сидіння. Якщо дотримуватись норм (6 осіб на квадратний метр), то можна розмістити ще 204 людини, які стоятимуть.

Обладнання потягу:

  • 6 широких дверей з обох боків,
  • майданчики для інвалідних калясок,
  • великі вікна,
  • вентиляція (система є примусовою),
  • система оповіщення пасажирів,
  • система відеонагляду.

Потужність тягових двигунів – max 820 кВт. Швидкість безпілотного потяга може сягати max – 58 км/годину, а збільшується швидкість при розгоні на 1,3 метри за с2.

Новини
Всі новини
Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач

Попри те, що варіатори (CVT) давно стали звичними у сучасних автомобілях,...

В Україні оновили тести на водійські права: МВС прибрало застарілі питання В Україні оновили тести на водійські права: МВС прибрало застарілі питання

З 12 вересня Міністерство внутрішніх справ внесло зміни до екзаменаційних тестів...

Електромобілі в Україні: у скільки обходиться зарядка цього місяця Електромобілі в Україні: у скільки обходиться зарядка цього місяця

В Україні зростає кількість електромобілів, і все більше водіїв цікавляться, у...

Новини
Всі новини
Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач Експерти спростували популярні міфи про варіаторні коробки передач

Попри те, що варіатори (CVT) давно стали звичними у сучасних автомобілях,...

В Україні оновили тести на водійські права: МВС прибрало застарілі питання В Україні оновили тести на водійські права: МВС прибрало застарілі питання

З 12 вересня Міністерство внутрішніх справ внесло зміни до екзаменаційних тестів...

Пільги на ввезення електромобілів в Україну закінчаться у 2025 році — Гетманцев Пільги на ввезення електромобілів в Україну закінчаться у 2025 році — Гетманцев

З 2018 року імпортери електромобілів в Україні користуються значними податковими пільгами:...