Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Безпілотні «роботаксі» почали працювати у Пекіні
02. 12. 2021

Безпілотні «роботаксі» почали працювати у Пекіні

02. 12. 2021

Наскільки безпечні дані таксі, скільки пасажирів можуть одночасно вміститися і яка вартість послуги.

Цього тижня Пекін схвалив свої перші автономні таксі для комерційного використання, доставивши десятки так званих “роботаксі” на вулиці китайської столиці, повідомляє Euronews.

Транспортні засоби можуть перевозити лише двох пасажирів одночасно. Співробітник таксомоторної компанії також сидить у передній частині машини на випадок, якщо знадобиться якесь раптове втручання, але машина їде сама.

Запуск є значним кроком вперед для амбіцій китайського технологічного гіганта Baidu та стартапу Pony.ai, яким було дано зелене світло на запуск автомобілів.

Але очікується, що пройдуть роки, перш ніж таксі працюватиме повністю без втручання людини через правила та вимоги безпеки.

Співзасновник Pony.ai Пен Цзюнь сказав, що ключем до розвитку галузі є «політика, технології та суспільне визнання».

За словами стартапу, підтримуваного Toyota, роботаксі Pony.ai вже здійснив понад 500 000 поїздок на ранніх етапах тестування.

Пасажири, які використовують автомобілі Baidu «Apollo Go», повинні завантажити додаток під назвою «Luobo kuaipao», і можуть викликати таксі в одному з 600 пунктів посадки та висадки.

Близько 67 таксі Baidu їздять дорогами Пекіна, їхня вартість становить трохи більше двох юанів (0,26 євро) за поїздку в 5,9 км.

Cтартап AutoX, що підтримується Alibaba, і гігант по виклику пасажирів DiDi Chuxing також запускають пілотні проекти роботакси в містах по всій країні.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...