Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Бекфліп на Yamaha Tеnеrе 700
16. 12. 2024

Бекфліп на Yamaha Tеnеrе 700

16. 12. 2024

Yamaha Tеnеrе 700 відома своєю здатністю легко адаптуватися до різних умов, але справжньою її стихією залишається бездоріжжя. Однак наважитися виконати стрибок чи навіть бекфліп на мотоциклі, який не створений для фристайлу, — це зовсім інший рівень виклику. Чи вдалося це здійснити?

Французький пілот фристайлу Жеремі Руанет вирішив випробувати Tеnеrе 700 у виконанні трюків, які зазвичай виконують на легких мотоциклах для мотокросу. Модифікації мотоцикла за допомогою комплектуючих GYTR стали важливим фактором у досягненні успіху.

Завдання було не просто виконати стрибок, а здійснити повний бекфліп і правильно приземлитися. З огляду на вагу Tеnеrе 700 (208 кг із заправленими баками), це завдання здається майже неможливим. Для порівняння, мотоцикли для фристайлу зазвичай удвічі легші.

Попри всі труднощі, Жеремі Руанет не лише виконав бекфліп на Tеnеrе 700, а й зробив це майстерно. Стрибки виглядали чистими, а приземлення — ідеальними. Це доводить, що навіть важка і потужна Yamaha може стати інструментом для екстремальних трюків у руках професіонала.

Цей експеримент демонструє, що межі можливостей Yamaha Tеnеrе 700 визначають лише наша уява. Що буде наступним викликом для цього легендарного мотоцикла?

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...