Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року
27. 02. 2023

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року

27. 02. 2023

Верховною Радою України прийнято законопроект, що стане важливим кроком для переходу на екологічно чистий транспорт.

Законопроект № 8172, ухвалений ВРУ, пропонує заборонити використання автобусів із дизельними та бензиновими ДВЗ, які курсуватимуть маршрутом громадського транспорту з 2036 року.

Відповідно до законопроекту, з початку 2036 року, а саме із 1 січня, в містах України до маршрутів обласного та районного значень будуть допущені лише електробуси, автобуси із ГБО або ж на водні (водневий паливний осередок).

Відмінити введення нових правил буде неможливо. Єдине, що – окремі міські ради матимуть можливість відтермінувати нововведення. Максимальний термін – два роки. Вищеописані нововведення не стосуватимуться міжміського та приміського транспорту.

avtopark_gromadskogo_transportu

Перехід громадського транспорту на екологічно чистий відбуватиметься поетапно.

  • з 1 січня 2028 року, міста, які мають населення більше 250 тисяч, будуть зобов’язані закуповувати не менше 50% виключно електробусів, із ГБО або ж на водні. Половину автобусів матимуть право закуповувати як і раніше, на дизелі або ж бензинові.
  • з 1 січня 2030 року, буде дозволено придбання виключно екологічно чистих автобусів (електро, водневих або ж із ГБО).

Проектом закону передбачається, що великі міста матимуть 25% екологічно чистих автобусів до 2030 року, а до 2033 їх чисельність становитиме половину автопарку громадського транспорту.

Законопроект потурбувався і за розвиток інфраструктури для електробусів, тому процедура встановлення зарядних станцій для електротранспорту буде спрощена та дешевша. Так само це стосується підключення цих станцій до електромереж.

До початку 2025 року, а саме до 1 січня, власники зарядних станцій сплачуватимуть половину вартості підключення до мережі. Таким чином розвиток інфраструктури для електротранспорту стає в рази швидшим, простішим та дешевшим.

Новини
Всі новини
Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій

У періоди пікового навантаження на пункти пропуску — зокрема напередодні різдвяних...

Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про запровадження державної компенсації витрат на...

Розмитнення електромобілів у 2026 році: скільки доведеться платити після скасування пільг Розмитнення електромобілів у 2026 році: скільки доведеться платити після скасування пільг

В Україні завершується період податкових пільг на імпорт електромобілів. У проєкті...

Новини
Всі новини
Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій Хто має право перетинати державний кордон без черги: перелік категорій

У періоди пікового навантаження на пункти пропуску — зокрема напередодні різдвяних...

Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм Уряд запровадив компенсацію витрат на переобладнання авто для людей з інвалідністю: як працює новий механізм

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про запровадження державної компенсації витрат на...

Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій Найпоширеніші помилки водіїв, що найчастіше призводять до аварій

Більшість дорожньо-транспортних пригод в Україні виникає не через технічний стан автомобілів,...