Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року
27. 02. 2023

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року

27. 02. 2023

Верховною Радою України прийнято законопроект, що стане важливим кроком для переходу на екологічно чистий транспорт.

Законопроект № 8172, ухвалений ВРУ, пропонує заборонити використання автобусів із дизельними та бензиновими ДВЗ, які курсуватимуть маршрутом громадського транспорту з 2036 року.

Відповідно до законопроекту, з початку 2036 року, а саме із 1 січня, в містах України до маршрутів обласного та районного значень будуть допущені лише електробуси, автобуси із ГБО або ж на водні (водневий паливний осередок).

Відмінити введення нових правил буде неможливо. Єдине, що – окремі міські ради матимуть можливість відтермінувати нововведення. Максимальний термін – два роки. Вищеописані нововведення не стосуватимуться міжміського та приміського транспорту.

avtopark_gromadskogo_transportu

Перехід громадського транспорту на екологічно чистий відбуватиметься поетапно.

  • з 1 січня 2028 року, міста, які мають населення більше 250 тисяч, будуть зобов’язані закуповувати не менше 50% виключно електробусів, із ГБО або ж на водні. Половину автобусів матимуть право закуповувати як і раніше, на дизелі або ж бензинові.
  • з 1 січня 2030 року, буде дозволено придбання виключно екологічно чистих автобусів (електро, водневих або ж із ГБО).

Проектом закону передбачається, що великі міста матимуть 25% екологічно чистих автобусів до 2030 року, а до 2033 їх чисельність становитиме половину автопарку громадського транспорту.

Законопроект потурбувався і за розвиток інфраструктури для електробусів, тому процедура встановлення зарядних станцій для електротранспорту буде спрощена та дешевша. Так само це стосується підключення цих станцій до електромереж.

До початку 2025 року, а саме до 1 січня, власники зарядних станцій сплачуватимуть половину вартості підключення до мережі. Таким чином розвиток інфраструктури для електротранспорту стає в рази швидшим, простішим та дешевшим.

Новини
Всі новини
BMW пояснила причину великих решіток радіатора BMW пояснила причину великих решіток радіатора

Дизайн нових моделей BMW з гігантськими решітками радіатора вже кілька років...

Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним

У світі існують авто, ціна яких співмірна з літаками чи яхтами....

Що робити, якщо втратили свідоцтво про реєстрацію авто для виїзду за кордон Що робити, якщо втратили свідоцтво про реєстрацію авто для виїзду за кордон

Під час закордонних поїздок водії можуть зіткнутися з проблемою — втратою...

Новини
Всі новини
BMW пояснила причину великих решіток радіатора BMW пояснила причину великих решіток радіатора

Дизайн нових моделей BMW з гігантськими решітками радіатора вже кілька років...

Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним Найдорожчий автомобіль у світі: скільки коштує і що робить його унікальним

У світі існують авто, ціна яких співмірна з літаками чи яхтами....

Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок Скільки коштує пригнати авто з Європи у 2025 році: детальний розрахунок

У 2025 році все більше українців обирають купівлю вживаних автомобілів у...