Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року
27. 02. 2023

Автопарк громадського транспорту із електробусів та автобусів на водні: які зміни чекають Україну з 2036 року

27. 02. 2023

Верховною Радою України прийнято законопроект, що стане важливим кроком для переходу на екологічно чистий транспорт.

Законопроект № 8172, ухвалений ВРУ, пропонує заборонити використання автобусів із дизельними та бензиновими ДВЗ, які курсуватимуть маршрутом громадського транспорту з 2036 року.

Відповідно до законопроекту, з початку 2036 року, а саме із 1 січня, в містах України до маршрутів обласного та районного значень будуть допущені лише електробуси, автобуси із ГБО або ж на водні (водневий паливний осередок).

Відмінити введення нових правил буде неможливо. Єдине, що – окремі міські ради матимуть можливість відтермінувати нововведення. Максимальний термін – два роки. Вищеописані нововведення не стосуватимуться міжміського та приміського транспорту.

avtopark_gromadskogo_transportu

Перехід громадського транспорту на екологічно чистий відбуватиметься поетапно.

  • з 1 січня 2028 року, міста, які мають населення більше 250 тисяч, будуть зобов’язані закуповувати не менше 50% виключно електробусів, із ГБО або ж на водні. Половину автобусів матимуть право закуповувати як і раніше, на дизелі або ж бензинові.
  • з 1 січня 2030 року, буде дозволено придбання виключно екологічно чистих автобусів (електро, водневих або ж із ГБО).

Проектом закону передбачається, що великі міста матимуть 25% екологічно чистих автобусів до 2030 року, а до 2033 їх чисельність становитиме половину автопарку громадського транспорту.

Законопроект потурбувався і за розвиток інфраструктури для електробусів, тому процедура встановлення зарядних станцій для електротранспорту буде спрощена та дешевша. Так само це стосується підключення цих станцій до електромереж.

До початку 2025 року, а саме до 1 січня, власники зарядних станцій сплачуватимуть половину вартості підключення до мережі. Таким чином розвиток інфраструктури для електротранспорту стає в рази швидшим, простішим та дешевшим.

Новини
Всі новини
Дизель в Україні дорожчає: ОККО та WOG підняли ціни на 1 грн/літр Дизель в Україні дорожчає: ОККО та WOG підняли ціни на 1 грн/літр

Мережі автозаправок ОККО та WOG підвищили вартість дизельного пального на 1...

Uber планує створити парк зі 100 тисяч безпілотних автомобілів на базі технологій Nvidia Uber планує створити парк зі 100 тисяч безпілотних автомобілів на базі технологій Nvidia

Компанія Uber Technologies Inc. оголосила про плани розгорнути парк із 100?000...

Українці щедрі на подарунки: майже 10 тисяч авто передали у подарунок за три місяці Українці щедрі на подарунки: майже 10 тисяч авто передали у подарунок за три місяці

У третьому кварталі 2025 року українці продовжили дивувати своєю щедрістю —...

Новини
Всі новини
Дизель в Україні дорожчає: ОККО та WOG підняли ціни на 1 грн/літр Дизель в Україні дорожчає: ОККО та WOG підняли ціни на 1 грн/літр

Мережі автозаправок ОККО та WOG підвищили вартість дизельного пального на 1...

Uber планує створити парк зі 100 тисяч безпілотних автомобілів на базі технологій Nvidia Uber планує створити парк зі 100 тисяч безпілотних автомобілів на базі технологій Nvidia

Компанія Uber Technologies Inc. оголосила про плани розгорнути парк із 100?000...

General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto

General Motors (GM) офіційно підтвердила, що відмовиться від підтримки Apple CarPlay...