Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

AUTO1: в першому кварталі бренд Autohero демонструє впевнене зростання
20. 05. 2021

AUTO1: в першому кварталі бренд Autohero демонструє впевнене зростання

20. 05. 2021

Відновлення берлінської компанії AUTO1 після удару COVID-19, акції, виручка і рентабельність

Німецька платформа старих автомобілів AUTO1 Group SE (AG1G.DE) в середу повідомила про високе зростання в першому кварталі свого нового бренду Autohero, орієнтованого на споживачів.

Як повідомляє Reuters, це перші результати з тих пір, як берлінська компанія AUTO1 розмістилася на Франкфуртській фондовій біржі в лютому, і Крістіан Бертерманн, генеральний директор і співзасновник, сказав, що зростання було в усіх напрямках, незважаючи на блокування пов’язаних з коронавірусів.

«Ми особливо раді тому, що наші роздрібні пропозиції Autohero набирають обертів», – йдеться в заяві Бертерманна. «З огляду на наші результати в першому кварталі, ми з великим оптимізмом дивимося на найближчі місяці».

Акції AUTO1 виросли на 2,5% на початку торгів у Франкфурті.

AUTO1 продав 131 000 автомобілів за перші три місяці року, що на 12% більше, ніж в попередньому кварталі. Більшість з них було продано через торговельну платформу, в той час як продукція Autohero з прямою доставкою, збільшила продаж автомобілів на 87% до майже 8000.

Виручка виросла в квартальному численні на 15,5% до 900 мільйонів євро (1,1 мільярда доларів), продовжуючи відновлення після удару COVID-19, що сталася в кінці минулого року. Рентабельність по скоригованої EBITDA (аналітичний показник, що дорівнює обсягу прибутку до вирахування витрат по виплаті відсотків, податків, зносу і нарахованої амортизації) склала мінус 1,6%, знизившись з мінус 2,8%.

AUTO1 підтвердив свій прогноз по виручці в розмірі від 3,8 до 4,2 мільярда євро на цей рік в цілому, валового прибутку в розмірі 360-410 мільйонів євро і маржі EBITDA на рівні мінус 2-2,5%.

Новини
Всі новини
Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти

Спроба зекономити кілька гривень на заправці може обернутися серйозними проблемами для...

Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв

2025 рік став роком великих змін для українського автострахування. Реформа обов’язкового...

Оновлений Opel Mokka: тест-драйв міського кросовера з новим обличчям Оновлений Opel Mokka: тест-драйв міського кросовера з новим обличчям

Модель Opel Mokka завжди була однією з ключових у сегменті компактних...

Новини
Всі новини
Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти

Спроба зекономити кілька гривень на заправці може обернутися серйозними проблемами для...

Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв Реформа автоцивілки 2025: що змінилося для українських водіїв

2025 рік став роком великих змін для українського автострахування. Реформа обов’язкового...

Що означає SV на Lamborghini: історія двох літер, що стали символом швидкості та статусу Що означає SV на Lamborghini: історія двох літер, що стали символом швидкості та статусу

Lamborghini — бренд, який асоціюється з потужністю, емоціями та безкомпромісним дизайном....