Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Audi показала новий електричний позашляховик з поліпшеною підвіскою для складних умов дороги
04. 02. 2025

Audi показала новий електричний позашляховик з поліпшеною підвіскою для складних умов дороги

04. 02. 2025

Audi продовжує розвивати свою лінійку електричних автомобілів і тепер представила нову модель, яка готова справлятися з будь-якими умовами бездоріжжя. Мова йде про концепт Audi Q6 e-tron Off-Road, який отримав нові технології, зокрема портал-аксіли для покращеної прохідності.

Більша потужність і краща прохідність

Основна зміна, яку отримав новий концепт – це система підвіски з портал-аксілами. Ці нові осі дозволяють значно збільшити крутний момент на колесах, на 50% більше, ніж у звичних моделях. Це означає, що Q6 e-tron Off-Road зможе легко долати складні ділянки і забезпечувати кращу тягу навіть у важких умовах.

Автомобіль став вищим на 16 см та ширшим на 25 см, що дає йому впевнений і агресивний вигляд. Це дозволяє йому без проблем долати підйоми до 45 градусів, покращуючи його здатність працювати в складних умовах бездоріжжя.

Двигун і швидкість

Audi Q6 e-tron Off-Road оснащений електричним двомоторним приводом потужністю 510 кінських сил. Хоча максимальна швидкість обмежена 175 км/год через використання великої гуми для бездоріжжя, ця швидкість цілком достатня для таких автомобілів.

Що буде далі з цією моделлю, поки неясно, але Audi вже зазначає, що це лише прототип, і компанія планує отримати відгуки від потенційних покупців. Оскільки компанія активно працює в сфері електричних і позашляхових авто, можна очікувати, що цей концепт може стати основою для обмеженої серії в майбутньому.

Audi вже не вперше показує інтерес до позашляхових електричних автомобілів, і цей концепт може стати частиною їх стратегії розширення в нових сегментах ринку.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...