Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Audi Hungaria: Найбільший у світі завод двигунів
19. 11. 2024

Audi Hungaria: Найбільший у світі завод двигунів

19. 11. 2024

Audi Hungaria, розташована в угорському місті Гйор, є одним з найбільших і найважливіших виробничих підприємств концерну Audi та Volkswagen Group. Відкритий у 1993 році, цей завод став стратегічно важливим центром для виробництва силових агрегатів і автомобільних компонентів, що використовуються у моделях Audi, Volkswagen, а також інших брендів групи, зокрема Lamborghini та Bentley.

Завод спеціалізується на виготовленні не лише двигунів, але й кузовних частин, електричних приводів та батарей. За понад 30 років своєї діяльності він став провідним у світі виробником двигунів, випускаючи понад 45 мільйонів одиниць різних типів – від малих трьохциліндрових до потужних дизельних та бензинових V6 і навіть моторів для спортивних моделей, таких як Audi R8 з V10 двигуном. Сьогодні Гйор є найбільшим виробником силових агрегатів у світі, з понад 1,6 мільйона двигунів, які виробляються щорічно.

Особливу увагу на заводі приділяють технологічним інноваціям та розвитку електричних автомобілів. З початком переходу Audi на електричну мобільність, завод зосередився на виробництві е-моторів для таких моделей, як Audi Q6 e-tron та A6 e-tron, а також для електричного Porsche Macan. Гйор також виробляє електричні агрегати на платформі Premium Platform Electric (PPE) та на платформі MEBeco для масового виробництва автомобілів на основі електричних приводів.

Незважаючи на складнощі у світовій економіці та зниження попиту на традиційні бензинові та дизельні двигуни, Audi Hungaria змогла ефективно адаптуватися до нових викликів, розвиваючи інфраструктуру для виробництва електричних моторів і батарей. Цей завод не тільки став важливим етапом у переході до “зелених” технологій, але й продовжує працювати над створенням нових, більш ефективних і потужних електричних приводів для майбутніх моделей.

Гйор також є великим роботодавцем в Угорщині, забезпечуючи роботою понад 12 000 людей. Багато працівників пройшли спеціальне навчання для роботи з новими електричними технологіями, що підвищує рівень кваліфікації та технічної підготовки робочої сили. Це дозволяє зберігати конкурентоспроможність підприємства на світовому ринку.

Завод Audi Hungaria, за словами представників компанії, готується до наступного етапу розвитку – випуску моторів на основі архітектури SSP (Scalable Systems Platform). Це дозволить їм зміцнити свою позицію на ринку електричних транспортних засобів і забезпечити стабільне виробництво на найближчі десятиліття.

Новини
Всі новини
General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto

General Motors (GM) офіційно підтвердила, що відмовиться від підтримки Apple CarPlay...

Обов’язковий технічний контроль в Україні: кому потрібно проходити та що перевіряють Обов’язковий технічний контроль в Україні: кому потрібно проходити та що перевіряють

Головний сервісний центр МВС України нагадав водіям про правила проведення обов’язкового...

Jeep оновив Grand Cherokee 2026 Jeep оновив Grand Cherokee 2026

Американський бренд Jeep представив оновлену версію свого найпопулярнішого SUV — Grand...

Новини
Всі новини
General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto

General Motors (GM) офіційно підтвердила, що відмовиться від підтримки Apple CarPlay...

Обов’язковий технічний контроль в Україні: кому потрібно проходити та що перевіряють Обов’язковий технічний контроль в Україні: кому потрібно проходити та що перевіряють

Головний сервісний центр МВС України нагадав водіям про правила проведення обов’язкового...

Porsche зазнала рекордних фінансових втрат і готується до завершення випуску класичних моделей Porsche зазнала рекордних фінансових втрат і готується до завершення випуску класичних моделей

Компанія Porsche повідомила про спад прибутку на 99% у третьому кварталі...