Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Aella-60: Новий ретро-спорткар на базі Ferrari 360 Modena
17. 02. 2025

Aella-60: Новий ретро-спорткар на базі Ferrari 360 Modena

17. 02. 2025

Французька компанія Art Machines представила новий спорткар Aella-60 який поєднує класичний дизайн 60-х років із сучасними технологіями та високою продуктивністю. Автомобіль побудований на базі Ferrari 360 Modena та використовує її 3.6-літровий атмосферний двигун V8, потужність якого збільшили до 473 к.с. Разом із шестиступінчастою механічною коробкою передач це дозволяє авто розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди.

Завдяки легкому алюмінієвому кузову маса Aella-60 складає всього 1 130 кг. Низька вага в поєднанні з потужним двигуном забезпечує високу динаміку та хорошу керованість. Підвіска авто налаштована для максимального зчеплення з дорогою та точного керування. Всі елементи автомобіля розраховані на чисте механічне керування без сучасних електронних асистентів, таких як трекшн-контроль або активна аеродинаміка.

Дизайн автомобіля розробив Ентоні Джанареллі, який раніше працював над Jannarelly Design-1, W Motors Lykan Hypersport і концептом Caterham Project V. Авто отримало класичні округлі форми, що нагадують спортивні моделі 60-х років. У салоні присутні лише необхідні елементи – механічні перемикачі, аналогові прилади та мінімальна кількість електроніки. Проте автомобіль оснащений кондиціонером і можливістю підключення смартфона, щоб забезпечити базовий комфорт водія та пасажира.

Випуск Aella-60 обмежений 60 екземплярами. Збірку проводитиме італійська компанія Podium Advanced Technologies, яка спеціалізується на виробництві суперкарів і рестомодів. Вартість кожного автомобіля складе $895 380, а перші поставки заплановані на 2026 рік.

 

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...