Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

Адміністрація Трампа планує спростити правила для безпілотних авто
25. 11. 2024

Адміністрація Трампа планує спростити правила для безпілотних авто

25. 11. 2024

Адміністрація Дональда Трампа планує спростити законодавчі вимоги для використання самокерованих автомобілів на дорогах США. Зокрема, розглядається створення федеральної нормативної бази, яка дозволить значно збільшити кількість автономних транспортних засобів у повсякденному русі.

Що відомо:

  • Чинні обмеження: Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) нині дозволяє випускати не більше 2500 самокерованих авто на рік за спеціальними дозволами.
  • Можливі зміни: Нові правила можуть значно підвищити цю квоту. Раніше вже пропонувалося збільшити ліміт до 100 000 авто, але законодавчі ініціативи не були ухвалені ані за першого терміну Трампа, ані за адміністрації Байдена.
  • Розробка законодавства: У Конгресі обговорюється можливість ухвалення біпартійного законопроєкту, спрямованого на підтримку розвитку самокерованих автомобілів.

Переваги для Tesla:

Автовиробники, які інвестують у технології автономного водіння, зокрема Tesla, можуть отримати суттєву вигоду від нововведень. Нещодавно компанія представила Cybercab — повністю автономний електромобіль без керма та педалей. Очікується, що модель вийде на ринок у 2026 році з початковою ціною менше ніж $30 000.

Кандидатура нового очільника Міністерства транспорту США поки що не затверджена. Серед потенційних кандидатів — Еміль Майкл, колишній виконавчий директор Uber.

Скасування або послаблення федеральних обмежень може суттєво прискорити впровадження автономного транспорту, сприяти інноваціям у галузі й стимулювати економічне зростання. Водночас штатні регулювання та питання безпеки залишаються ключовими викликами, які можуть впливати на масштаби впровадження таких змін.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...