Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

72 секунди для зарядки електрокара: представлено гібридну систему батарей
04. 04. 2023

72 секунди для зарядки електрокара: представлено гібридну систему батарей

04. 04. 2023

Стартап Morand створив можливість швидкої “заправки” для власників електротранспорту.

Швейцарський стартап Morand, який очолює колишній гонщик “Формули-1” Бенуа Моран, створив технологію батарей для електрокарів, що дає можливість заряджати акумулятори швидше, аніж заправляється пальним звичайна машина.

Така технологія – гібридна система, що використовує поєднання технологій традиційних батарей та ультраконденсаторів.

Середній час, за який заправляються авто з ДВЗ – 2 хвилини, а нова гібридна система eTechnology дає можливість “заправки” електрокарів за 72 секунди. Також eTechnology має забезпечити триваліший термін використання батарей, якщо порівнювати із літій-іонними, які використовують на більшості електротранспорту.

Під час проведеного тестування компанією Geo Technology, прототип рішення eTechnology зарядив батарею на 80% за 72 сек, на 98% за 120 сек, та повністю на 100% за 2,5 хв, використовуючи струм 900 А та 360 кВт.

zariadka_elektrokariv
За повідомленням розробників такої новинки, система поки не готова заряджати “далекобійні” машини із великими батареями, що мають місткість 100 кВт/год та більше, як Tesla, але для міського легкового транспорту, що мають батареї місткістю 5,5 кВт/год, цілком підходить.

Така технологія також підійде для дронів та електробайків. Стартап Morand стверджує, що електробайк (велосипед), що має батарею місткістю 6 А/год, зарядиться за 6 хв, за швидкості 3,2 кВт.

Розробники нової технології провели тестування свого прототипу на 50 тисяч циклів заряду. Технологія показує кращий потенціал, аніж вже звичні літій-іонні батареї. Ефективність таких батарей гарно себе заявили навіть за екстремальних температурних умов.

Швейцарський стартап Morand зараз маштабує систему eTechnology для випуску розробки на комерційний ринок.

Новини
Всі новини
Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям

Все більше українських автомобілістів прагнуть надати своїм машинам індивідуальності. Проте не...

Nissan між реструктуризацією та електричним майбутнім: як бренд готується до нового етапу Nissan між реструктуризацією та електричним майбутнім: як бренд готується до нового етапу

Успіхи на американському ринку, виклики у преміумсегменті, масштабна реструктуризація та ставка...

Незакрита заявка — причина відмови у послугах сервісних центрів МВС Незакрита заявка — причина відмови у послугах сервісних центрів МВС

Водіям нагадують: якщо ви розпочали реєстраційну операцію у сервісному центрі МВС,...

Новини
Всі новини
Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям Незаконний тюнінг авто в Україні: що заборонено і які штрафи загрожують водіям

Все більше українських автомобілістів прагнуть надати своїм машинам індивідуальності. Проте не...

Nissan між реструктуризацією та електричним майбутнім: як бренд готується до нового етапу Nissan між реструктуризацією та електричним майбутнім: як бренд готується до нового етапу

Успіхи на американському ринку, виклики у преміумсегменті, масштабна реструктуризація та ставка...

Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти Що буде, якщо залити А-92 замість А-95: пояснюють експерти

Спроба зекономити кілька гривень на заправці може обернутися серйозними проблемами для...