Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

5 поширених помилок, що призводять до корозії кузова нової машини
31. 07. 2024

5 поширених помилок, що призводять до корозії кузова нової машини

31. 07. 2024

Автовласники часто зосереджуються на захисті днища автомобіля, вважаючи його основним місцем для появи корозії. Проте, є й інші деталі кузова, які також потребують уваги. Власник кузовного автосервісу в інтерв’ю порталу ampercar.com вказав на п’ять помилок, які можуть призвести до прискореної корозії.

Неякісне встановлення пластикових підкрилок  

При покупці нового автомобіля багато клієнтів просять дилера встановити пластикові підкрилки для захисту від каміння та бруду. Хоча дилери часто охоче виконують це замовлення, якість установки може бути низькою. Нерідко установники не враховують всі нюанси конструкції автомобіля, що може призвести до передчасної появи іржі. Неправильно встановлені підкрилки можуть спричинити стирання фарби на місцях стиків, що в свою чергу веде до утворення іржі. Рекомендується регулярно миття колісних арок та, за можливості, відмова від встановлення підкрилок у неперевірених сервісах.

Пластикові бризковики як пастки для бруду

Багато нових автомобілів обладнані пластиковими бризковиками, які з часом можуть перетворитися на пастки для бруду, листя, пилу та хімічних реагентів. Скупчення цих елементів може сприяти корозії. Рекомендується раз на рік знімати бризковики та очищати накопичений бруд. Нехтування цим важливим етапом обслуговування може призвести до наскрізної корозії та дорогого кузовного ремонту.

Відсутність захисної плівки на кузовних елементах

На заводі часто наносять спеціальну захисну плівку на кузовні елементи, щоб захистити їх від бруду і каміння. З часом ця плівка може відлетіти, залишаючи покриття без захисту. Це може швидко призвести до появи іржі на нижніх частинах кузова. Регулярний огляд і своєчасна заміна захисної плівки допоможуть уникнути цієї проблеми.

Ігнорування корозії на пластикових елементах

Сучасні автомобілі часто мають передню частину з пластику, що створює ілюзію відсутності корозії. Проте, сталеві кріплення для пластикових елементів також піддаються корозії і потребують регулярного огляду та догляду. Запущені проблеми можуть призвести до деформації крила та інших ушкоджень.

Неуважність до деталей після кузовного ремонту

Після кузовного ремонту водії часто забувають перевірити якість виконаних робіт. Наприклад, якщо майстри використали шурупи замість пластикових кліпс для установки підкрилок, це може призвести до корозії. Шурупи можуть швидко покриватися іржею і, зрештою, обсипатися, що вимагатиме повторного відвідування сервісу. Регулярний огляд після ремонту допоможе виявити такі дефекти на ранній стадії.

Загалом, дбайливе ставлення до всіх частин кузова та регулярний догляд допоможуть уникнути прискореної корозії та дорогого ремонту.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...