Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

1955 Alfa Romeo T10 Autotutto Camper: Огляд класичного кемпера
28. 02. 2025

1955 Alfa Romeo T10 Autotutto Camper: Огляд класичного кемпера

28. 02. 2025

Alfa Romeo T10 Autotutto 1955 року — це рідкісний автомобіль, що спочатку був вантажівкою, а потім переобладнаний у кемпер. Цей ретро-кемпер став прикладом комерційного транспортного засобу від Alfa Romeo, бренду, який здебільшого асоціюється з гоночними автомобілями та спортивними моделями.

Двигун і продуктивність

T10 Autotutto оснащений 1,2-літровим дизельним двигуном, що має 31 кінську силу. Це дозволяє досягти максимальної швидкості близько 47 миль на годину (75 км/год), що, звісно, не дає можливості для швидкісних поїздок, але підходить для неспішних подорожей через сільську місцевість або узбережжя. Завдяки такому двигуну, автомобіль забезпечує вражаючу економічність, але обмежену потужність.

Особливості конструкції

Зовні авто має класичний вигляд із зеленим кузовом і білими швами на вінілових сидіннях. Унікальним елементом є запасне колесо, яке закріплене на даху автомобіля, що надає йому неповторного вигляду. Всередині кемпера є всі необхідні елементи для комфортного перебування на природі: газова плита для приготування їжі, раковина для миття посуду та пікніковий набір.

Історія та використання

Alfa Romeo T10 починав своє життя як комерційний вантажний автомобіль, що використовувався для доставки товарів по містах Італії. Пізніше цей конкретний екземпляр був переобладнаний у кемпер для подорожей, що додає йому додаткової цінності серед колекціонерів. Автомобіль був відновлений і зберіг свій оригінальний стиль та функціональність.

Alfa Romeo T10 Autotutto 1955 року — це не просто автомобіль, а історичний артефакт, що представляє собою класичну італійську техніку 1950-х років. Незважаючи на обмежену швидкість і сучасні стандарти, він залишається унікальним прикладом комерційного транспорту того часу, переобладнаного в кемпер для спокійних подорожей.

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів У “Дії” з’явиться повний цикл оформлення ДТП без поліції та паперових документів

В Україні запускають нову цифрову послугу, що дозволить оформлювати дорожньо-транспортні пригоди...

Новини
Всі новини
В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг В Україні бракує “зелених” номерів для електромобілів: водії масово оформлюють авто до завершення пільг

У сервісних центрах МВС фіксують нестачу “зелених” номерних знаків, які необхідні...

Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400 Santana Motors повертається в Європу: бренд відновив виробництво та представив новий пікап Santana 400

Після більш ніж десятирічної паузи іспанський виробник позашляховиків Santana Motors офіційно...

Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників Євроінтеграція для далекобійників: як зміни правил ЄС вплинуть на українських перевізників

З нового року Україна поступово імплементує європейські норми щодо робочого часу...