Шановні клієнти,
Ми зіткнулися з кібератакою на онлайн-ресурси нашої компанії. У зв'язку з цим, наші сервіси (веб-сайт, електронні пошти, телефонні лінії) можуть тимчасово працювати з перебоями. Наша команда активно працює над усуненням даної проблеми. Просимо вибачення за можливі незручності та дякуємо за ваше розуміння.

12 марок авто, які ламаються вдвічі частіше, ніж звичайна машина
16. 07. 2024

12 марок авто, які ламаються вдвічі частіше, ніж звичайна машина

16. 07. 2024

Надійність є ключовим фактором при виборі автомобіля, незалежно від того, чи купуєте ви нову машину чи вживану. Відомо, що деякі марки автомобілів мають гірші показники надійності порівняно з іншими. Організація GO, проаналізувавши дані про поломки, зібрані журналом Consumer Reports, склала список марок автомобілів з найнижчою надійністю. Враховуючи, що середня оцінка надійності провідних брендів становить 70 зі 100, ці автомобілі ламаються в 2-4 рази частіше.

На 12 місці Audi з оцінкою надійності 43 і середніми річними витратами на обслуговування 987 доларів США. Chevrolet займає 11 місце з такою ж оцінкою надійності, але витрати на обслуговування складають 649 доларів США. Dodge на 10 місці з оцінкою 42 і витратами 634 долари США. Ford, з оцінкою надійності 40, займає 9 місце, а витрати на обслуговування складають 775 доларів США.

Lincoln на 8 місці з оцінкою 38 і витратами 879 доларів США. GMC на 7 місці з оцінкою 36 і витратами 744 долари США. Volvo, з оцінкою 28, займає 6 місце, а витрати на обслуговування складають 769 доларів США.

Jeep на 5 місці з оцінкою надійності 26 і витратами 634 долари США. Volkswagen займає 4 місце з такою ж оцінкою, а витрати на обслуговування становлять 676 доларів США. Rivian на 3 місці з оцінкою 24, але даних про витрати на обслуговування немає. Mercedes-Benz на 2 місці з оцінкою 23 і витратами 908 доларів США.

Найгіршу позицію займає Chrysler з оцінкою надійності 18 і середніми річними витратами на обслуговування 608 доларів США. Цей список допоможе вам прийняти обґрунтоване рішення при виборі автомобіля, враховуючи його надійність та майбутні витрати на обслуговування.

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала Оновлений Peugeot E-308 SW: більше автономності та нижча ціна — огляд електроуніверсала

Peugeot представив оновлену версію електричного універсала E-308 SW, який після рестайлінгу...

Новини
Всі новини
Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти Коли насправді потрібно міняти масло в АКПП: чому рекомендаціям виробників не завжди варто довіряти

Більшість автовиробників декларує, що трансмісійна рідина в автоматичних коробках передач може...

П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи П’ять навичок, яких бракує більшості водіїв: те, про що мовчать автошколи

Отримати водійські права — лише перший крок до справжнього розуміння дороги....

Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку Вживані авто у 2025 році: хто дорожчає, а хто дешевшає на вторинному ринку

Ринок вживаних автомобілів України продовжує дивувати своєю динамікою. За даними Інституту...