Коли чекати на створення вантажівок на автопілоті, як спосіб боротьби з нестачею далекобійників
18. 11. 2021

Коли чекати на створення вантажівок на автопілоті, як спосіб боротьби з нестачею далекобійників

18. 11. 2021

Скільки потрібно буде переплатити за автономну вантажівку, переваги керування без людини та що таке «віртуальні залізниці» створені для самостійного пересування вантажівок

Прямо зараз у США та в усьому світі відчувається брак водіїв вантажівок, що посилюється бумом електронної комерції, викликаним пандемією.

Одне з вирішень проблеми – вантажівки на автопілоті, і кілька компаній борються за те, щоб першими запустити таке. Серед них TuSimple із США, повідомляє CNN.

Заснована в 2015 році компанія TuSimple на своїх 70 прототипах вантажівок провела більше 3 мільйонів км дорожніх випробувань у США, Китаї та Європі. TuSimple має угоди з двома найбільшими світовими виробниками вантажівок – Navistar у США та Traton, вантажним бізнесом Volkswagen у Європі, – на розробку та виробництво повністю автономних моделей, які він сподівається запустити до 2024 року.

“Сьогодні, оскільки система не повністю готова, у нас завжди є водій та інженер з безпеки на борту, коли ми проводимо випробування, але ми їхали повністю автономно: водій не торкався керма”, – сказав Ченг Лу, президент та головний виконавчий директор TuSimple.

Поїздка була завершена за 14 годин у порівнянні зі звичайними 24 годинами з водієм-людиною, переважно тому, що вантажівці не потрібно спати.

На відміну від безпілотних автомобілів, вантажівки TuSimple не пересуватимуться в галасливому міському потоці, а лише на ділянках шосе, які були ретельно нанесені на карту за допомогою власного програмного забезпечення компанії.

В результаті вантажівки TuSimple зможуть самостійно пересуватися лише заздалегідь позначеними торговими коридорами, які Лу називає «віртуальними залізницями» і більше ніде.

Компанія планує нанести на карту маршрути по всій Америці до 2024 року.

Ця технологія додасть до вартості вантажівки близько 50 000 доларів, а остаточна ціна складе приблизно 200 000 доларів. За словами Лу, це все одно дешевше, ніж платити за водія-людину.

Хоча Лу каже, що надійність як програмного забезпечення, так і обладнання все ще потрібно підвищити, TuSimple планує свої перші повністю автономні випробування без водія-водія в салоні до кінця року. Результати таких тестів покажуть, чи зможе компанія досягти своєї мети із запуску власних вантажівок до 2024 року. Лу каже, що лише у США зарезервовано 7000 одиниць.

У TuSimple є відомі конкуренти, такі як Google Waymo та Aurora, що підтримується Uber, але вони працюють над ширшим спектром безпілотних транспортних засобів, включаючи легкові. TuSimple працює виключно над безпілотними вантажівками, як і американські компанії Plus та Embark.

Усунення людського чинника на довгих вантажних маршрутах має й інші переваги. Компанія заявляє, що її вантажівки реагують у 15 разів швидше, ніж водії-люди, і можуть бачити далі дорогу навіть уночі.

Новини
Всі новини
Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами

Нестача палива за умов державного регулювання цін грає все новими фарбами...

При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка» При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка»

Починаючи з 28.04.2022 всім автомобілістам, які перетинають кордон з Польщею на...

Страхування авто в умовах воєнного часу – про що мають знати водії? Страхування авто в умовах воєнного часу – про що мають знати водії?

Чи варто розраховувати на компенсацію від страхових компаній у разі ДТП,...

Новини
Всі новини
Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами Ситуація з пальним: хто торгує та за якими цінами

Нестача палива за умов державного регулювання цін грає все новими фарбами...

При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка» При виїзді за кордон знову потрібна «Зелена картка»

Починаючи з 28.04.2022 всім автомобілістам, які перетинають кордон з Польщею на...

Сертифікація ГБО Львів Сертифікація ГБО Львів

З кожним роком у Львові та області все більше автовласників переходять...